Žen v oblasti podnikání přibývá

V naší republice vlastní živnostenské oprávnění téměř 2 milióny lidí, z toho žen je už jedna třetina, a stále počet žen – podnikatelek přibývá, ženy navíc podnikají trochu z jiných důvodů, nejde jim o totéž, jako mužům, zkrátka podnikají trochu jiným způsobem, proto mnohdy bývají úspěšnější v podnikání než muži.
podnikání žen
Co vlastně vede ženy, aby se osamostatnily, a začaly podnikat? Většinou to bývá možnost seberealizace – ženy většinou podnikají v oblastech, které je baví: kadeřnice, kosmetičky, fitness trenérky, mají vlastní kavárny, květinářství, pekárny apod., plní si tak vlastně své sny.

Tak jako nejsou všichni lidé stejní, ne každému vyhovuje mít danou pracovní dobu a dělat jen to, co nám řekne šéf, u žen je to stejné, jako u mužů, spousta žen se i z tohoto důvodu raději pustí do podnikání, líbí se jim pocit svobody, kdy si mohou určit otevírací dobu svého obchodu, přijímat objednávky podle svých časových možností, z toho důvodů najdete spoustu žen – podnikatelek i mezi matkami na mateřské dovolené.
Mohou využít svoji kreativitu, a v tom jsou ženy bezesporu lepší než muži, mají větší fantazii, cit a další podobné vlastnosti, zatímco muži jdou někdy bezhlavě „za bohatstvím“, ženám stačí, že je podnikání uživí, ale hlavní je pro ně, že je jejich podnikatelská činnost baví.

Pokud žena podniká v oblasti, která jí baví, je šťastnější, má více energie a chuti do života, což se odrazí na ní celkově, má čas o sebe víc dbát, než kdyby přišla z dvanácti hodinové směny v práci, kterou dělá jen kvůli výplatě, ale vůbec jí nebaví. Příznivě to pocítí celá rodina, především děti, protože tím, že svobodně podniká, může si čas naplánovat tak, aby se jim mohla dostatečně věnovat.
brýle ženy
Překvapivě, než se žena k podnikání rozhodne, nemá vlastně ani přesný podnikatelský nápad, ale ženy jsou velmi nápadité, a pokud se k podnikání rozhodne, věřte, že podnikatelský nápad vymyslí.
Mnohdy bývají právě ženy v drobnějším podnikání úspěšnější, protože jsou nápaditější, kreativnější, když se někdy zeptáte muže – drobného podnikatele, kdo mu navrhl interiér, dejme tomu, jeho kavárny, stejně zpravidla dostanete odpověď, že jeho manželka nebo přítelkyně, sestra, matka apod. – prostě žena.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Posted in Nezařazené